۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۰ - ۱۱-۰۳-۱۴۰۱
کد ۸۴۲۵۳۵
انتشار: ۰۶:۲۰ - ۱۱-۰۳-۱۴۰۱

ببینید| مرغ سحر "رضا صادقی" برای آبادان

ببینید| مرغ سحر
رضا صادقی، خواننده پاپ، تصنیف "مرغ سحر" را اجرا و به مردم آبادان که عزادار قربانیان حادثه متروپل هستند، تقدیم کرد.

هنر امروز: رضا صادقی، خواننده پاپ، تصنیف "مرغ سحر" را به یاد مردم داغدیده آبادان بازخوانی کرد. او با انتشار ویدئوی اجرایش نوشت: "براى مردم داغدیده ابادان و همه جنوب همیشه مظلومم … امید که دوباره لبخند برگرده به لبهاى این مردم نجیب و شریف".

تصنیف ماندگار "مرغ سحر" با شعر محمدعلی بهار و موسیقی مرتضی نی‌داوود از جمله ماندگارترین آثار موسیقی ایرانی است که خوانندگان بزرگی از جمله محمدرضا شجریان آن را اجرا کرده‌اند.

 
پیشنهاد ؛ این مطالب را هم ببینید:
 
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت
#videojsscript